Nowość – zmiany w wysyłce potwierdzania przelewu

25.01.2024
W iPKO biznes możesz zlecić automatyczną wysyłkę potwierdzeń przelewów na adres e-mail – już na etapie tworzenia przelewu w serwisie.
  • Możesz wysłać potwierdzenie na maks. 5 adresów e-mail – dla każdego adresu możesz wybrać dostępny język korespondencji.
  • Automatyczną wysyłkę potwierdzeń zlecisz na formularzu każdego typu przelewu.
  • Masz dostęp do tej opcji z poziomu zleceń pojedynczych i zleceń w paczce, na ekranie tworzenia, modyfikacji i w trakcie przenoszenia lub kopiowania przelewu.
  • Dostosowaliśmy wysyłkę potwierdzeń dla przelewów ponawianych, wywołanych z historii rachunku lub wyszukiwarki transakcji, do których przenoszą się adresy mailowe z transakcji pierwotnych.
  • Możesz edytować lub dodawać adresy e-mailowe dla transakcji ponawianych.
  • Nie musisz mieć dodatkowych uprawnień, aby wskazać adres do potwierdzenia – jednak jeśli zmienisz adres w przelewie o statusie „Do podpisania/Do wysłania”, musisz potwierdzić zmianę.
  • Potwierdzenie przelewu wysyłamy automatycznie z adresu notifications@pkobp.pl z etykietą „PKO Bank Polski”.

Masz pytania?

Zapraszamy do kontaktu z obsługą klienta firmowego telefonicznie lub przez formularz