Bilety komunikacji miejskiej w aplikacji IKO
25.07.2019
Kupuj bilety komunikacji miejskiej w większości miast w Polsce bezpośrednio w aplikacji IKO. Usługa realizowana przez moBilet i dostępna w najnowszej wersji aplikacji IKO (Android i iOS)
- Wystarczy wybrać: miasto, rodzaj i liczbę biletów oraz konto, z którego chcesz zapłacić
- W przypadku kontroli pokaż bilet w telefonie – nie musisz logować się do aplikacji
- Często kupujesz ten sam rodzaj biletu? Dodaj go do Ulubionych – dzięki temu każdy kolejny zakup zajmie Ci jeszcze mniej czasu
- W wybranych miejscowościach bilety jednorazowe i krótkookresowe możesz kupić innym osobom podróżującym z Tobą
Pobierz aplikację IKO
Kontrola biletów? Pokaż bilet w IKO
Dodatkowe informacje
- Żeby dodać bilet do Ulubionych, wystarczy kliknąć w Gwiazdkę po prawej stronie Biletu (w sekcji Moje bilety)
- Bilety komunikacyjne mogą być dostępne bez logowania – sprawdź, jak dodać bilety komunikacyjne do ekranu przed zalogowaniem
- W sekcji Aktywne znajdziesz aktualnie ważne bilety. Gdy stracą ważność, będą dostępne w Archiwum
- W zależności od wymagań danej miejscowości, możesz otrzymać prośbę o podanie numeru linii autobusu, numeru bocznego pojazdu lub imienia i nazwiska lub innej informacji wymaganej przez przewoźnika. Aplikacja może też poprosić Cię o potwierdzenie zakupu PIN-em do aplikacji
- Masz możliwość zainicjowania procesu zamówienia faktury oraz złożenia reklamacji – przekierujemy Cię z aplikacji do serwisu moBilet
Więcej o biletach komunikacji miejskiej w IKO
Jak pobrać i aktywować aplikację IKO?
Więcej o aplikacji mobilnej IKO
Aplikacja mobilna IKO oraz serwis internetowy iPKO stanowią usługę bankowości elektronicznej.