Zależy nam na Twoim bezpieczeństwie, dlatego wprowadziliśmy w oddziałach specjalne zasady obsługi m.in.:
- Regularnie dezynfekujemy stanowiska
- Pracujemy w maseczkach lub przyłbicach
- Przestrzegamy zasady dystansu społecznego
- Wszystkie placówki zaopatrujemy w płyny dezynfekujące
Wiemy, że te zasady mogą być czasem niewygodne, jednak pamiętaj, że chcemy dbać o siebie nawzajem. Dlatego prosimy, pomóż nam zadbać o wspólne bezpieczeństwo:
- W oddziale zakrywaj usta i nos
- Dezynfekuj dłonie
- Zachowuj bezpieczną odległość od innych ludzi, a jeśli w placówce brakuje miejsca – poczekaj na zewnątrz na swoją kolej
- Korzystaj z bankowości internetowej – teraz w serwisie iPKO i aplikacji IKO w prosty sposób zlecisz wszystkie najważniejsze dyspozycje bez wychodzenia z domu.
- Jeśli potrzebujesz wsparcia w procesach online, zadzwoń na naszą infolinię, wyślij nam wiadomość w iPKO lub umów się na wizytę online z naszym doradcą.
- Jeśli masz zablokowany serwis iPKO lub aplikację IKO, sprawdź, jak je odblokować.