Jak potwierdzać płatności w ramach 3D–Secure?
Niektóre sklepy online mogą wymagać potwierdzenia płatności w naszej aplikacji IKO.
Płatności w aplikacji IKO
- 1
Zobaczysz ekran odsyłający do potwierdzenia operacji w IKO
kliknij w powiadomienie push, które przeniesie Cię do aplikacji lub przejdź do niej bezpośrednio ze sklepu
- 2
Sprawdź, czy dane płatności się zgadzają i potwierdź operację PIN-em do aplikacji IKO
- 3
Po potwierdzeniu operacji w IKO wróć do sklepu, żeby sprawdzić, czy potwierdzenie 3D-Secure zostało wykonane
Płatności online<sup>1</sup>
- 1
Sprawdź, czy dane płatności się zgadzają, a potem podaj kod SMS, który wysłaliśmy na Twój numer telefonu komórkowego i kliknij Dalej.
- 2
Po podaniu kodu SMS, wpisz swój PIN do karty i kliknij Potwierdź
(Pole na PIN jest szyfrowane – nikt nie może go przechwycić czy podać dalej)
- 3
Zobaczysz informację mówiącą, że potwierdzenie 3D-Secure zostało wykonane
(W innym wypadku postępuj zgodnie ze wskazówkami na ekranie)
Potwierdzenie płatności wyślemy na numer telefonu zapisany w Twoich danych – upewnij się, że jest aktualny.
Pytania i odpowiedzi
Jak zmieniać ustawienia 3D-Secure?
- Ustawienia 3D-Secure zmienisz:
- w serwisie iPKO w Moje produkty → Karty → Szczegóły i zarządzanie kartą → Usługi 3D-Secure → Zmień ustawienia
- przez infolinię pod numerem 800 302 302 - Dla kart PKO Junior w ramach 3D-Secure metoda autoryzacji to:
- mobilna autoryzacja w IKO, jeśli do usługi 3D-Secure wskazano numer telefonu rodzica, który ma aktywną aplikację IKO
- w innym przypadku – autoryzacja kodem SMS oraz PIN-em do karty
- Ustawienia 3D-Secure zmienisz:
Wyjaśniamy pojęcia:
1Kod SMS i PIN do karty.