APLIKACJA MOBILNA IKO

Korzystaj z aplikacji docenianej w Polsce i na świecie

Pobierz najnowszą wersję aplikacji mobilnej IKO ze swojego sklepu z aplikacjami - instaluj aplikację tylko z oficjalnych sklepów

Co zyskujesz z aplikacją?

Grafika w kafelku Mobilne płatności

Mobilne płatności

Zapłacisz np. kodem BLIK albo zbliżeniowo telefonem – Ty wybierasz, jak Ci wygodnie

Dowiedz się więcej
Grafika w kafelku Wygodne przelewy

Wygodne przelewy

Wyślesz i zaplanujesz przelew – np. natychmiastowy na telefon BLIK, jednorazowy, cykliczny walutowy itp.

Dowiedz się więcej
Grafika w kafelku Dodatkowe usługi

Dodatkowe usługi

Kupisz bilet na komunikację miejską, zapłacisz za parking, znajdziesz pomysł na prezent i rozrywkę oraz wiele więcej

Dowiedz się więcej
Grafika w kafelku Dostęp do szerokiej oferty

Dostęp do szerokiej oferty

W jednym miejscu 24/7 otworzysz dodatkowe konto lub lokatę, złożysz wniosek o pożyczkę i kupisz ubezpieczenie

Poznaj ofertę

Wymagania techniczne

    • Możesz pobrać aplikację IKO w najnowszej wersji, która jest dostępna w sklepie z aplikacjami dla Twojego urządzenia, na telefon z systemem operacyjnym w wersji minimum: iOS 15.0, Android 8.0
    • Aplikacja IKO nie działa na telefonach, na których nie można zainstalować zewnętrznych aplikacji
    • Aplikacja IKO wymaga połączenia z internetem. Dostęp do wszystkich funkcji zapewnia połączenie o prędkości minimum 3G lub wyższej (możesz je sprawdzić na pasku powiadomień w telefonie, gdy korzystasz z mobilnej transmisji danych)
    • Możesz mieć jednocześnie do 3 aktywnych aplikacji IKO na 3 różnych telefonach z innymi kartami SIM
    • Aplikacja IKO wymaga, aby Twoje urządzenie było powiązane z numerem telefonu, którego operator działa w Polsce

    Warunki techniczne obowiązują od 29.07.2024 r.

  • Aplikacja mobilna IKO do swojego działania aktywnie wykorzystuje możliwości dawane przez obecne urządzenia mobilne. Aby zapewnić poprawne działanie aplikacji IKO, przy instalacji aplikacji mobilnej IKO lub przy pierwszym użyciu funkcji aplikacji korzystającej z danego modułu w telefonie, użytkownik będzie proszony o zgodę na:

    • korzystanie z aparatu
    • korzystanie z funkcji dzwonienia
    • korzystanie z możliwości znalezienia konta na urządzeniu oraz zapobieganie przechodzeniu urządzenia w tryb uśpienia – na potrzeby działania powiadomień dotyczących transakcji przychodzących
    • odczytywanie stanu i informacji o telefonie – na potrzeby generowania unikalnych identyfikatorów aplikacji służącym szyfrowaniu danych i komunikacji z serwerem
    • odbieranie danych z internetu i pełny dostęp do sieci – na potrzeby prawidłowego wykonywania transakcji mobilnych
    • wyświetlanie połączeń sieciowych – na potrzeby sprawdzania dostępu do internetu przez aplikację
    • korzystanie z informacji dotyczących połączenia Wi-Fi – na potrzeby generowania unikalnych identyfikatorów aplikacji służącym szyfrowaniu danych i komunikacji z serwerem
    • modyfikowanie ustawień systemu – na potrzeby szyfrowania danych
    • wysyłanie wiadomości SMS – na potrzeby wysłania wiadomości w procesie rejestracji aplikacji
    • korzystanie z listy kontaktów – na potrzeby wysyłania przelewów na numer telefonu
    • odczytywanie lokalizacji – na potrzeby poprawnego działania mapy bankomatów i oddziałów oraz lokalizacji w tle dla unikania zbędnych opłat za parkowanie
    • korzystanie z multimediów – na potrzeby prawidłowej obsługi mapy

    Dostęp do niezbędnych danych – obowiązuje od 17.01.2018 r.

Aplikacja (mobilna) IKO

Definicja prawna

to określenie na usługę bankowości elektronicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.

Co to dla Ciebie znaczy?

Dostęp do rachunku płatniczego przez iPKO oraz IKO, które umożliwiają m.in.: sprawdzenie salda konta, zmianę limitów do płatności bezgotówkowych i transakcji kartą, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.

Przelew (natychmiastowy)

Definicja prawna

to określenie na polecenie przelewu. Jest to usługa płatnicza polegająca na uznaniu rachunku płatniczego odbiorcy, w przypadku gdy transakcja płatnicza z rachunku płatniczego płatnika jest dokonywana przez dostawcę usług płatniczych prowadzącego rachunek płatniczy płatnika na podstawie dyspozycji udzielonej przez płatnika, z wyłączeniem polecenia przelewu wewnętrznego, polecenia przelewu SEPA i polecenia przelewu w walucie obcej.

Co to dla Ciebie znaczy?

Transakcja płatnicza w formie bezgotówkowej, która polega na przekazaniu pieniędzy pomiędzy kontami prowadzonymi w różnych instytucjach płatniczych.

Przelew (standardowy)

Definicja prawna

to określenie na polecenie przelewu. Jest to usługa płatnicza polegająca na uznaniu rachunku płatniczego odbiorcy, w przypadku gdy transakcja płatnicza z rachunku płatniczego płatnika jest dokonywana przez dostawcę usług płatniczych prowadzącego rachunek płatniczy płatnika na podstawie dyspozycji udzielonej przez płatnika, z wyłączeniem polecenia przelewu wewnętrznego, polecenia przelewu SEPA i polecenia przelewu w walucie obcej.

Co to dla Ciebie znaczy?

Transakcja płatnicza w formie bezgotówkowej, która polega na przekazaniu pieniędzy pomiędzy kontami prowadzonymi w różnych instytucjach płatniczych.

Przelew walutowy

Definicja prawna

to określenie na polecenie przelewu w walucie obcej. Jest to usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków z krajowego rachunku płatniczego płatnika u dostawcy na krajowy rachunek płatniczy odbiorcy u dostawcy w walucie innej niż złoty oraz euro.

Co to dla Ciebie znaczy?

Transakcja płatnicza w formie bezgotówkowej, która polega na przekazaniu waluty innej niż złoty oraz euro pomiędzy rachunkami płatniczymi prowadzonymi przez polskie instytucje płatnicze.

Serwis (internetowy) iPKO

Definicja prawna

to określenie na usługę bankowości elektronicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.

Co to dla Ciebie znaczy?

Dostęp do rachunku płatniczego przez iPKO oraz IKO, które umożliwiają m.in.: sprawdzenie salda konta, zmianę limitów do płatności bezgotówkowych i transakcji kartą, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.

Zajęliśmy 1. miejsce w międzynarodowym rankingu Finnoscore 2024. Ranking przeanalizował ponad 240 banków z 24 krajów w Europie i Ameryce Północnej - więcej na naszej stronie. Aplikacja mobilna IKO wygrała też m.in. w głosowaniu internautów w konkursie Mobile Trends Awards 2023. To już nasza 5. nagroda z rzędu w tym konkursie - dowiedz się więcej

Usługa Bilety komunikacyjne oraz Opłaty parkingowe realizowana jest przez Mobile Traffic Data Sp. z o.o., właściciela rozwiązania moBILET. Usługę sprzedaży kart podarunkowych z kodami doładowującymi świadczy PKO BP Finat sp. z o.o.